Używamy pliki cookies
Kontynuując przeglądanie strony wyrażasz zgodę na pliki cookies oraz zgadzasz się z naszą politykę prywatności.
Zgadzam się
15 000 zł przychodu za 2 500 zł budżetu reklamowego w sprzedaży map.
Dla naszego klienta Mapomania uzyskaliśmy miesięczną sprzedaż na poziomie 15 000 zł za jedyne 2 500 zł budżetu reklamowego w nietypowej niszy produktowej.
Klient
Mapomania
Wyzwanie
Nasz klient zajmuje się sprzedażą map rekreacyjnych. Mapy tworzone są w formie online i założenia są „mapami zdrapkami” w formie cyfrowej. Użytkownik takiej mapy, może zaznaczyć np. szlaki górskie, które już odwiedził dodając do nich pamiątkowe zdjęcia i notatki. Produkt cyfrowy jest stosunkowo tani, ale Klient nie mógł przekonać klientów do potrzeby korzystania z takich map. Naszym zadaniem było uświadomić użytkowników o istnieniu map zdrapek online oraz stworzyć sprzedaż za pośrednictwem Facebook Ads.
Rozwiązanie
Czekało nas niełatwe zadanie – produkt wydawałoby się tani i łatwy w sprzedaży, był kompletnie nieznany w środowisku podróżników. Postawiliśmy więc na stworzenie lejka, który składał się z poszczególnych kroków:
Krok 1 – stworzenie zasięgów i zwiększenie aktywności na fanpage Mapomanii. Krok ten miał za zadanie stworzyć wewnętrzną społeczność podróżników i ludzi kochających podróże w celu uświadomienia im istnienia produktu klienta. Dostarczenie angażujących treści takich jak ciekawostki czy pytania do followersów zapewniały organiczny zasięg przy późniejszej strategii postów reklamowych.
Krok 2 – reklama produktu wśród osób wchodzących w aktywność z fanpagem Mapomanii oraz jako osobna grupa testowa zimnych ruch ludzi często podróżujących. Krokiem 3 był oczywiście remarketing z kodem rabatowym.
Podsumowanie
Kluczowym elementem sukcesu było stworzenie społeczności na Facebooku Klienta, ludzie nie tylko chętnie wchodzili w interakcje z fanpagem, który dostarczał im ciekawe, angażujące treści, ale też przełożył się na sprzedaż w sklepie internetowym klienta.
Masz projekt, który chcesz zrobić z nami?
Skorzystaj z darmowej, niezobowiązującej wyceny już teraz.
Darmowa wycena
Sixbase