Używamy pliki cookies
Kontynuując przeglądanie strony wyrażasz zgodę na pliki cookies oraz zgadzasz się z naszą politykę prywatności.
Zgadzam się
Wypełniliśmy kalendarz domów na wodzie na 5 kolejnych miesięcy przynosząc przychód 167 720 zł.
Dla naszego klienta VoHouse domy na wodzie – zrealizowaliśmy skuteczną kampanie Google Ads mającą na celu wypełnienie kalendarza rezerwacji!
Klient
VoHouse
Wyzwanie
Nasz klient od paru miesięcy prowadził nowatorski biznes wynajmu domów na wodzie, który miał zostać rozreklamowany na pełny sezon, a następnie odsprzedany jako spółka. Założeniem projektu, był jak najszybszy wzrost zainteresowania atrakcją turystyczną w Bydgoszczy i wypełnienie kalendarza na 5 miesięcy dla dwóch domów.
Rozwiązanie
Współpracę z Vohouse rozpoczęliśmy od utworzenia konta Google Analytics i Google Ads, gdyż nasz klient nie dysponował nim wcześniej. Następnie utworzyliśmy kampanie w Google Search bazującą na słowach kluczowych związanych z turystyką i hotelarstwem w Bydgoszczy. Odpowiednia optymalizacja kampanii polegająca na usuwaniu zbyt drogich słów kluczowych, zmiany strategii ustalania stawek rozpoczynając od CPC ustawionego samodzielnie dochodząc do maksymalizacji wartości konwersji pozwoliło nam w przeciągu 3 pełnych miesięcy na wypełnienie kalendarzy obu domów na wodzie (koszt za nocleg 599 zł / dzień) na 5 miesięcy.

Dzięki naszym działaniom klient uzyskał przychód 167 720 zł (za dwa domy na wodzie) za wydaną kwotę 9 236 zł (za 3 miesiące).
Zadowolony klient poprosił nas również o sesję zdjęciową domów na wodzie, której owoce przedstawiamy poniżej.
Podsumowanie
Kluczowym elementem sukcesu naszych kampanii reklamowych był dobrze skierowany komunikat reklam Google Search oraz odpowiednia optymalizacja. Dodatkowo dużym atutem była wyjątkowość samego obiektu jako pływającego domu na wodzie.
Masz projekt, który chcesz zrobić z nami?
Skorzystaj z darmowej, niezobowiązującej wyceny już teraz.
Darmowa wycena
Sixbase