Używamy pliki cookies
Kontynuując przeglądanie strony wyrażasz zgodę na pliki cookies oraz zgadzasz się z naszą politykę prywatności.
Zgadzam się
85 000 zł przychodu w miesiąc, dzięki kampaniom płatnym Google Ads
Dla naszego klienta Malumi – producenta tapet do pokojów dziecięcych odpowiadamy za tworzenie płatnych reklam na platformie Google Ads oraz kampanie video.
Klient
Malumi
Wyzwanie
Nasz klient od lat działa w branży tapet do pokojów dziecięcych. Do momentu współpracy z nami sprzedaż odbywała się przez zewnętrznych dystrybutorów (inne sklepy internetowe), własny sklep internetowy klienta oraz kampanie płatne Facebook. Naszym wyzywaniem było utworzyć kolejne źródło sprzedaży, którym jest Google Ads, aby zwiększyć dochód za sprzedaż przez własny sklep internetowy.
Rozwiązanie
Współpracę z Malumi rozpoczęliśmy od sprawdzenia czy w wcześniej utworzonym Google Analytics zachowane są jakieś dane o użytkownikach strony, niestety przez złe podpięcie przez osobę wcześniej zajmującą się analityką dla klienta, dane które pokazywał Google Analytics były niewspółmierne z rzeczywistością (liczby, które wskazywał analytics pokazywały, że dzienny ruch na stronę wynosił około 50 tys osób – co na tamten moment było nierealne). Zaczęliśmy od poprawnego podpięcia Google Analytics oraz kodów konwersji Google Ads przez narzędzie GTM. Następnie stworzyliśmy zestawienie produktów w Google Merchant Center. Po akceptacji produktów przez Google rozpoczęliśmy kampanie produktowe, które przez pierwsze 3 miesiące za kwotę 3 000 zł / miesięcznie budżetu reklamowego przynosiły dla Klienta przychód na poziomie 30 000 – 35 000 zł. Po zebraniu odpowiedniej ilości danych, zaczęliśmy optymalizować kampanie, dodawać kolejne produkty do Merchant Center tworząc grupy mniej i bardziej rotujących produktów z dużą marżą oraz zmieniliśmy typ ustalania stawek na ręcznie ustawiany ROAS (zwrot z reklamy). Klient zauważając naszą skuteczność zwiększył budżet na reklamę. Odpowiednie ustawianie stawek zapewniło nam nie tylko pokazywanie się w 95% reklam u góry strony na hasła ważne dla klienta, ale również ponad 10 000 kliknięć w reklamę, co w kolejnym miesiącu przełożyło się na sprzedaż na poziomie 85 000 zł wydając przy tym 7 000 zł na budżet reklamowy.
Po sukcesie kampanii Malumi zdecydowało się na stworzenie z naszym studiem filmu wizerunkowego, który miał na celu zbudowanie większej świadomości marki, efekt możecie zobaczyć poniżej.
Podsumowanie
Kluczowym elementem sukcesu naszych kampanii reklamowych była dobra optymalizacja kampanii pod kątem odrzucenia nieprawidłowo wyświetlanych słów kluczowych, opisów produktów oraz zmianie typu ustalania stawek na ręcznie ustawiany ROAS. A jeśli Ty szukasz świetnych tapet do pokoju Twojego dziecka, to zajrzyj na sklep malumi.pl i przenieś dziecko w bajkowy świat już dziś 😊.
Masz projekt, który chcesz zrobić z nami?
Skorzystaj z darmowej, niezobowiązującej wyceny już teraz.
Darmowa wycena
Sixbase