Używamy pliki cookies
Kontynuując przeglądanie strony wyrażasz zgodę na pliki cookies oraz zgadzasz się z naszą politykę prywatności.
Zgadzam się
201 500 zł przychodu w 3 miesiące po zmianie sklepu internetowego oraz kreacji graficznych
Dla naszego klienta ze Śląska odpowiadaliśmy za stworzenie nowego sklepu internetowego, przygotowanie postów graficznych, reklam na Facebooku i Google Ads, sesje zdjęciowe oraz obsługę graficzną na godziny.
Klient
Fitnezja
Wyzwanie
Nasz klient od lat działa na rynku polskim w sektorze cateringów dietetycznych, co sprawia, że kampanie reklamowe prowadzone w internecie są podstawowym źródłem przychodu. Klientowi zależało na lekkiej zmianie wizerunku przez odświeżenie sklepu internetowego oraz innych kreacji graficznych do targetu wraz ze skutecznymi kampaniami płatnymi w Google & Facebook Ads. Podstawowym problemem była ogromna konkurencja dużych, znanych firm oraz stary fanpage, na którym poprzednia agencja obsługująca klienta zaleciła zakup fakeowych polubieni.
Sixbase - Przemiana
Rozwiązanie
Naszą współprace rozpoczęliśmy od sprawdzenia w jaki sposób przebiega ścieżka zakupowa na stronie klienta, dzięki narzędziu do heatmap strony. Pokazało nam to, że ludzie gubią się podczas procesu zamawianie diet. Sam wygląd podstrony diet, był bardzo niezachęcający, a zdjęcia odpychające. Zastosowaliśmy pastelowe kolory dostosowane do targetu oraz uatrakcyjniliśmy zdjęcia wraz ze wszystkimi zakładkami. Opisy sugerowały klientowi cateringu, która dieta pomoże mu osiągnąć zamierzony cel.
Sixbase - Podgląd
Kolejnym krokiem, było utworzenie nowego fanpage przerzucając aktywnych fanów z Polski z poprzedniej strony. Fakeowe polubienia z krajów bliskiego wschodu powodowały znaczne zmniejszenia zasięgów oraz wiarygodności firmy (podczas wrzucania postów czasem zobaczyć można było, że osoby głównie z turcji lubiły posty lub pisały niezrozumiałe komentarze). Następnie rozpoczęliśmy prace graficzne, które miały na celu w apetyczny sposób pokazać atrakcyjność dań z cateringu dietetycznego klienta, budując przy tym wizerunek smacznego i zdrowego jedzenia bez potrzeby gotowania.
Sixbase - Posty
Po zbudowaniu społeczości za pomocą reklam płatnych na platformie Facebook przyszedł czas na uruchomienie kampanii sprzedażowych. W tym celu wykorzystaliśmy Google Ads oraz Facebook Ads. Reklamy Google opierały się głównie na kampanii w sieci wyszukiwania - dzięki odpowiednio wybranym słowom kluczowym oraz komunikacie reklamy stawki za reklamę wraz z konwersjami bardzo szybko poszybowały w górę. Dzięki temu, podczas 3 miesięcznej kampanii Google Ads przy wydanej kwocie 14 000 zł (4 666 zł / miesięcznie) pozyskać 501 nowych klientów, którzy zostawili łącznie 110 550 zł. Jednorazowe pozyskanie klienta w branży cateringu dietetycznego wiąże się z żwytonością klienta (klient, który kupił raz przy dobrej obsłudze i smaku dań zostaje na dłużej bez potrzeby przekonywania go ponownie reklamą). Na Facebooku zastosowaliśmy taktykę lejka sprzedażowego. Kierując ruch na stronę wydzieliliśmy grupy remarketingowe, które pozwoliły nam na targetowanie odbiorców po porzuconych koszykach i eksploracjach wybranych zakładek. Wyniki Facebook Ads prezentowały się nastepująco: przy 3-miesięcznym budżecie o łącznej wartości 10 966 zł udało nam się zbudować sprzedaż na poziomie 90 950 zł. Dla klienta przygotowaliśmy również projekt kampanii bilboard oraz szereg innych kreacji, które zobaczyć możesz w podsumowaniu.
Sixbase - wyniki
Podsumowanie
Kluczowym elementem sukcesu naszych działań była zmiana sklepu internetowego oraz odpowiednio skierowany komunikat kampanii Google & Facebook Ads. Dzięki nim mogliśmy w łatwy sposób dotrzeć do osób zainteresowanych cateringiem dietetycznym, jak i zaktywizować stałych klientów, którzy regularnie korzystali z usług cateringowych. Poniżej prezentujemy również niektóre, inne kreacje, które zostały stworzone dla klienta.
Masz projekt, który chcesz zrobić z nami?
Skorzystaj z darmowej, niezobowiązującej wyceny już teraz.
Darmowa wycena
Sixbase