Używamy pliki cookies
Kontynuując przeglądanie strony wyrażasz zgodę na pliki cookies oraz zgadzasz się z naszą politykę prywatności.
Zgadzam się
40 zapisów na wizytę w salonie stacjonarnym Audi w Bydgoszczy.
Dla naszego Audi Konarzewski przeprowadziliśmy kampanię Facebook Ads polegającą na zdobyciu zapisów na wizytę w salonie stacjonarnym w czasie pandemii COVID-19.
Klient
Audi Konarzewski
Wyzwanie
Nasz klient prowadził do tej pory jedynie kampanie wizerunkowe oraz informujące o najnowszej ofercie grup salonów Konarzewski takich jak: Jeep, Jaguar oraz Audi. Podczas pandemii COVID-19 ilość osób odwiedzających salony stacjonarne drastycznie zmalała. Klient zwrócił się do nas w sprawie przeprowadzenia kampanii mającej na celu przywrócenie ruchu stacjonarnego w salonie Audi.
Rozwiązanie
Pracę nad kampanią rozpoczęliśmy od określenia prawidłowej grupy docelowej, która musiała spełniać kryteria Klienta. Oprócz grupy briefowej stworzyliśmy również grupy „osób zamożnych” opartych na korzystaniu z drogich urządzeń mobilnych (m.in. najnowszych iPhonów, iPadów + Samsung) oraz lokalizacjach kojarzących się w Bydgoszczy z drogimi dzielnicami. Kampania miała trwać 60 dni, a formularz leadowy dostarczał dla naszego Klienta wyczerpujące informacje na temat mającej się odbyć wizyty, dzięki czemu środki sanitarne oraz jazdy próbne mogły przebiegać bez przeszkód. Kampania trwająca 60 dni dostarczyła 68 leadów, z czego 40 możemy zakwalifikować jako odbyte.
Podsumowanie
Kluczowym elementem sukcesu naszych kampanii reklamowych była dobrze zbriefowana grupa docelowa, odpowiedni komunikat zapewniający o najwyższych środkach bezpieczeństwa oraz odpowiednio skonstruowany formularz leadowy, mający wyselekcjonować w pełni zainteresowanych ofertą klientów.
Masz projekt, który chcesz zrobić z nami?
Skorzystaj z darmowej, niezobowiązującej wyceny już teraz.
Darmowa wycena
Sixbase