Nowy sklep internetowy oraz cennik stacjonarny dla dystrybutora materacy.
Dla naszego klienta z Krakowa odpowiadaliśmy za stworzenie nowego sklepu internetowego oraz utworzenie stacjonarnego cennika materacy.
Klient
AleMaterace
Wyzwanie
Nasz klient od lat działa na rynku polskim w sektorze materacy. Ale Materace posiadały już sklep internetowy stworzony 3 lata wcześniej, niemniej jednak nie generował on żadnych wyników sprzedażowych, a jego wygląd zdecydowanie odstawał od sklepów konkurencji, która w sprzedaży internetowej radzi sobie całkiem dobrze. Naszym zadaniem było stworzenie nowego sklepu internetowego, zgodnego z panującymi trendami oraz wdrożenie niezbędnych pluginów mających zautomatyzować stronę do działań marketingowych przez Baselinkera (sprzedaż Allegro, OLX oraz inne marketplace’y online).
Rozwiązanie
Naszą współprace rozpoczęliśmy od wywiadu z Klientem na temat potrzeb branżowych. Następnie według otrzymanego briefu przedstawiliśmy Klientowi wygląd graficzny strony, który od razu został zaakceptowany.
Kolejnym krokiem było wdrożenie strony wraz z automatyzacją działań marketingowych. Na życzenie Klienta stworzyliśmy skrypt, który zarówno dla właścicieli sklepu, jak i docelowego klienta pokazuje sposób pakowania, co przekłada się na automatyczny dobór kuriera w zależności od tego czy materac pakowany jest „w rolkę” czy „na sztywno”. Sklep został maksymalnie zoptymalizowany, co przełożyło się na świetne wyniki czasu ładowania. Do sklepu internetowego Ale Materace zobligowani byliśmy do przygotowania struktury produktów pod narzędzie Baselinker, które automatyzowało wystawianie produktów do różnych marketpalce’ów takich jak Allegro, OLX itp. oraz obsługę sprzedaży „poza sklepem internetowym”.
Po zakończeniu działań związanych ze sklepem internetowym, zadowolony Klient zlecił nam stworzenie cenników do sklepu stacjonarnego, w celu ujednolicenia layoutu. Poniżej prezentujemy stworzony przez nas projekt.
Podsumowanie
Kluczowym elementem sukcesu nowego sklepu internetowego jest nie tylko jego atrakcyjny wygląd i prostota obsługi, ale przede wszystkim skrypty automatyzacyjne przekładające się na szybkość w obsłudze sklepu oraz możliwość importowania produktów jednym kliknięciem na pozostałe marketplace’y co pozwala na zwiększenie zasięgu sprzedaży, nie tylko bezpośrednio przez sklep internetowy, ale również inne portale do tego stworzone. Całość działa jako jeden ekosystem, którego główną bazą jest sklep internetowy Ale Materace.
Masz projekt, który chcesz zrobić z nami?
Skorzystaj z darmowej, niezobowiązującej wyceny już teraz.